ΕΙΣΑΓΩΓΗ |
---|
ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ ΔΕΥΤΕΡΑς 3-6 |
Παρουσιες ΤΡΙΤΗΣ 3-6 | Mathesis | Παρουσιες ΠΕΜΠΤΗΣ 3-6 | Coursera | edx | Τι περιμένω να μαθω απο το μαθημα Διαδικτυακά Περιβάλλοντα Μάθησης | Πολλές βιομηχανικές επαναστάσεις;
Τωρα λενε ειμαστε στην 4η βιομηχανικη επανάσταση | Αλλοιωτικο Δημοτικο
Πώς χρησιμοποιουν τις ΤΠΕ; | Ψηφιακή μεταρρύθμιση με οδηγό την Εσθονία | Ξέρετε τι ειναι τα δικτυα 5G, Το Internet των πραγμάτων; (Internet of things) | Καλαματα , πρωτη στο 5G | Διαδικτυακό Φροντιστήριο | Μια αλλη προσεγγιση για κινητα, facebook, google | Τι ειναι το ομοτιμο κινημα; | Σχολια στο θεμα που αναλάβαμε | Αξιολογηση του Μαθηματος Διαδικτυακα Περιβαλλοντα Μαθησης | Ενας δασκαλος αντιμετωπιζει την απότομη εισοδο της απο αποσταση εκπαιδευσης | Ταξιδια στον κοσμο-μουσικη και λογια | Σπιτια του κοσμου | Καμερες σε ολο τον κοσμο | Παρουσιες Τεταρτης1 | 4η βιομηχανικη επανάσταση | Κατασκοπευτικός καπιταλισμός | Οι σύνδεσμοι όπου μπορείτε να δειτε τις παρουσιάσεις μας | ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ 2022_ Δευτερα 12-3 | ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022_Τριτη 9-12 | ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022 Τριτη 12-3 | ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022_Τριτη 3-6 | ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022_ Παρασκευη 9-12 | ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022_Παρασκευη 12-3 | 2024_ Παρουσιες Τρίτη 6-9μμ | 2024_ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_ Παρασκευή 12-3 | Οι προσδοκίες μου απο το μάθημα | Μικρες ακολουθιες σκεψης παρουσιαζμένες απο περσινες/ους φοιτητριες/ες | Κάρτα εξόδου Μαθήματος 1 | Ελληνικο MOOC απο τα ΚΕΔΙΒΙΜ ελληνικων πανεπιστημιων | ΜΑΘΗΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ |
---|
ΜΑΘΗΜΑ 2 Φακελος Τριτης |
---|
Η κλιματική αλλαγή δεν ειναι ανθρωπογενής |
Η κλιματική αλλαγή ειναι ανθρωπογενής | Λόγος κατα της Γκρέτα Τούνμπεργκ | Λόγος υπέρ της Γκρέτα Τούνμπεργκ | ΜΑΘΗΜΑ WIKI 1 |
---|
ΜΑΘΗΜΑ 2: Φακελος Πεμπτης |
---|
Λογος υπερ της Γκρέτα Τούνμπεργκ |
Λογος κατά της Γκρέτα Τούνμπεργκ | Η κλιματική αλλαγή δεν ειναι ανθρωπογενής | Η κλιματική αλλαγή ειναι ανθρωπογενής |
ΜΑΘΗΜΑ 4: Συνεχεια στα WIKI |
---|
Ερωτηματολογιο επιστημικών πεποιθησεων |
Γενικότερα μαθησιακά αποτελέσματα τα οποία προωθεί το εξεταζόμενο μαθημα | Εδω αντιστοιχιζουμε τα μαθησιακα αποτελέσματα των μαθημάτων που έχουμε να παρουσιάσουμε στα γενικότερα μαθησιακά αποτελέσματα | Δοκιμάστε να μπειτε σε αυτο τον τόπο | Πεμπτη: τα PBworks μας | CSCL |
---|
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ |
---|
Έλεγχος αναγνωσιμότητας |
Για να δηλώσουμε τα πνευματικά δικαιώματα στον τόπο μας | Γιατι η τεχνολογια δεν φέρνει την αλλαγή στα σχολεία;
Βγάζετε καποιο συμπέρασμα που να ειναι χρησιμο για το δικο σας wiki; | Συνηθισμένα σφάλματα στη σχεδίαση δικτυακων τοπων | https://fcit.usf.edu/matrix/matrix/ | http://www.azk12.org/tim/ | To Κειμενο με τις κατευθυνσεις για την ευχρηστία (Τριτη) | Πεμπτη: εδω βαζουμε τις παρουσιασεις μας για την ευχριστία | Wiki για τους κανονες ευχρηστίας (Δευτέρα) | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΠΕΜΠΤΗΣ | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΔΕΥΤΕΡΑΣ | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΡΙΤΗΣ |
Blogs |
---|
Παραδειγμα blog σχολειου 1 |
Παραδειγμα blog σχολειου 2 | blog για μια κοινοτητα πρακτικής | Παραδειγμα blog απο συμφοιτητές σας | Πως να χρησιμοποιησω το blog με τους μαθητες
τι προτασεις κανουν; | Πώς να χρησιμοποιησουμε blogs στα σχολεια 2 | Πώς να χρησιμοποιήσουμε τα blog αποτελεσματικά 3 | https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe-NSmBI-x_sTgay8pNw_vEo-aoXciK1uNILou_n7Fqg1IbEQ/viewform?usp=sf_link
Πρωτα, στην τριτη κατεύθυνση για το πώς να χρησιμοποιήσουμε τα ιστολογια (blogs) διαβάστε την ανάλυση ιστολογίου (σελ 181) και στη συνέχεια πηγαίνετε στο Συμπεράσματα – Εισηγήσεις
Μετα διαβάστε την πρώτη κατεύθυνση για το πώς να χρησιμοποιήσουμε τα ιστολογια στην ταξη και στο τελος
απαντηστε σε αυτη τη φορμα | Παλιο1 : διευθυνσεις ιστολογιων | Παλιο 2: διευθυνσεις ιστολογιων | Παλιο 3: διευθυνσεις ιστολογιων | Κατευθύνσεις για τη χρήση του blog στην εκπαίδευση (Τμήματα Ραγάζου) |
Διαδικτυακά υποστηριζόμενη διερεύνηση |
---|
Σεισμοι και ηφαίστεια _ παρουσιαση εκπαιδευτικη τηλεόραση |
WISE | WISE παραδειγμα 1 (σεισμοι και ηφαίστεια) | WISE παραδειγμα 2 (θερμική αγωγιμότητα) | Ο Βατραχεκλος μαθαίνει ηλεκτρισμό
Θα μπορουσε τέτοιο υλικο να ειναι χρησιμο στο πλαισιο του σημερινου μαθήματος; |
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΕΛΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ |
---|
Πώς χρησιμοποιουμε το εργαλείο για τον τύπο αδειας πνευματικών δικαιωμάτων που θέλουμε |
Εργαλείο για να δώσετε την άδεια που θέλετε σχετικά με το έργο σας | Εργαλειο για να αξιολογησετε τη δυσκολια των κειμένων στο Wiki σας |
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΩΝ ΕΤΩΝ |
---|
Αξιολογηση με βαση το ARCS |
Αξιολογηση Περιβαλλοντος Μαθησης κατα Jonassen | Ερωτηματολογιο για την εργασια των παλαιοτερων ετών | Αξιολογηση παλαιας εργασίας με βαση το ICAP | Καρτα Εξοδου 2 | ΚΡΥΦΟ |
---|
ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι για τις Παρουσιάσεις |
---|
ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι για Παρουσιολογια |
---|
ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι διαφοροι |
---|
Ποιες ειναι οι προσδοκίες μου απο αυτό το μάθημα |
Βοηθητικά βιντεο etwinning | Αγγλικη υποστηριξη etwinning | Οδηγιες για δημιουργια λογαριασμου στο etwinning | Συνεργασια στο e-twinning live | Ανατροφοδότηση για καλυτερο μαθημα | Νευμοθωρακας μικρο | Πνευμοθωρακας Ελληνικο_λιγο μεγαλυτερο | ΦΥΣΙΚΗ ΜΕΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ - ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΑΚΙ
Ειναι η ιδια εργασια που παρουσιαζεται και ως εγγραφο, αν θελετε να πατε σε αυτη μεσω ενος συνδέσμου | Προτάσεις αλλαγων για το Περιβαλλον Μαθησης των συμφοιτητών σας
Τώρα που έχετε αξιολογήσει το περιβάλλον απο πολλές πλευρες, τι προτάσεις βελτίωσης έχετε να κανετε; | Προτάσεις αλλαγων για το Περιβαλλον Μαθησης των συμφοιτητών σας
Τώρα που έχετε αξιολογήσει το περιβάλλον απο πολλές πλευρες, τι προτάσεις βελτίωσης έχετε να κανετε; | Μαθηση vs Πληροφορηση |
---|
e-twinning for future teachers |
---|
Παρουσίαση των e-twinning spaces |
Creative Classroom - Μια ενδιαφερουσα ομαδα στο e-twinning live |
ΜΕΙΚΤΗ ΜΑΘΗΣΗ |
---|
Ενα αλλο λογισμικο (εκτος απο το google recorder) για τη δημιουργια βιντεο παρουσιασης
Χρησιμο για μια αντεστραμμένη ταξη
"To Screencast-O-Matic είναι ένα πολύ ελαφρύ και βασικό λογισμικό σύλληψης βίντεο από την οθόνη του υπολογιστή." |
Παραδειγμα μιας αλλης "αρχιτεκτονικης"
Χρήσιμο σε αντεστραμμένη ταξη, αλλα μπορειτε να το προσαρμόσετε σε αυτο που εσεις θελετε
Ειναι φτιαγμενο στη λογικη του TED-ED
Μπορειτε να δειτε και 2 σχετικά βίντεο στα Ελληνικά:
https://www.youtube.com/watch?v=LO9F1kcKB_I
https://www.youtube.com/watch?v=S0Kh2CT5eWw
| Τι ειναι οι ιστοεξερευνήσεις;
Ωραίο και αυτο:
https://blogs.sch.gr/pekesipeir1821/ypostiriktiko-yliko/istoexereyniseis-webquests/
Παραδειγμα απο σχολείο:
https://www.kanasi.edu.gr/webquest/
Παράδειγμα που μπορούμε να εφαρμόσουμε
http://users.sch.gr/skoukou/my_webquest.htm
| Απο απόσταση διδασκαλία στο σχολείο | Μεικτη Μαθηση γενικο |
MOOC |
---|
Coursity |
Γραμματισμος στα μεσα (media litteracy): ενα μικρο ολοκληρωμένο περιβάλλον διδασκαλίας απο απόσταση |
---|
Δήλωση συμμετοχής |
Βιντεο παραδειγματα |
ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ WIKI (ΚΟΛΛΙΑΣ) |
---|
Τμημα Παρασκευής, Ομαδα 1 (Πνευμοθωρακας) |
Τμήμα Παρασκευής. Ομάδα 2: Τι Δημοκρατία σήμερα; | Τμήμα Τρίτης. Ομάδα 1: Πνευμοθώρακας | Τμήμα Τρίτης. Ομάδα 2. Τι Δημοκρατία σήμερα; | Τμημα Τρίτης : Thinkability |
Blog-σύνδεσμοι |
---|
1ο 12/Θ Δημοτικό Σχολείο Νέας Μαγνησίας |
Το σχολικό παρεάκι |
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΟΥ/ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ |
---|
e-twinning |
Εκπαιδευτικά σενάρια διαθέσιμα σε αποθετήριο | Φωτοδενδρο-Αποθετηριο Ψηφιακών Αντικειμένων | Ηλεκτρονικη ταξη- Πανελληνιο σχολικο δικτυο | Webex στα σχολειο (συγχρονη απο αποσταση εκπαιδευση) | Ευρωπαικη Πυλη για την Εκπαιδευση των Εκπαιδευτικων |
Προφιλ εκπαιδευτικων |
---|
Κειμενα σχολιασμου απο εκπαιδευτικο |
blog εκπαιδευτικου για ΤΠΕ στην εκπαιδευση | Ομαδα σε σχολειο με πολυ ισχυρη ερευνητικη παραδοση | Το επαγγελμα του/της εκπαιδευτικου σχεδιαστη/τριας το 2023 | Ο εκπαιδευτικος σχεδιασμος ως πιθανη επιλογή καριέρας | Linkdin Ενα επαγγελματικο δικτυο για αναζητηση και βελτιωση εργασιας | Ενα παραδειγμα συγχρονου τροπου επαγγελματικης συνεργασιας με στοχο εκπαιδευτικά προγραμματα |
---|
ΕΙΣΑΓΩΓΗ 2023 |
---|
TED-ed 2023-2024 |
---|
ΜΙΚΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 2022-2023 |
---|
Υλικο που στηριζει "ψαξιμο" |
---|
WIKI 1 2024 |
---|
ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ WIKI ΑΠΟ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ |
---|
ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ |
ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΠΑΡΚΟ | 2023 e-me |
---|