Μετάβαση στην αρχική σελίδα
  • Είσοδος
  1. Αρχική Σελίδα
  2. Διδασκαλία και μάθηση με ΤΠΕ και Ανάπτυξη Διδακτ...
  3. Έγγραφα

Διδασκαλία και μάθηση με ΤΠΕ και Ανάπτυξη Διδακτικού Υλικού

Έγγραφα

Επάνω
Αρχικός κατάλογος » ΜΑΘΗΜΑ 10 Μοντελα μεικτης  
ΤύποςAρχείο ΕπάνωΜέγεθοςΗμερομηνία
Τζιμογιάννης, Αθ. (2017). Ηλεκτρονική μάθηση. Θεωρητικές προσεγγίσεις και εκπαιδευτικοί σχεδιασμοί. Αθήνα: Κριτική. 2.99 MB16/12/22
Η παρουσίαση της κας Βοιβοντα 4 MB23/12/22
Valverde-Berrocoso, J., & Fernández-Sánchez, M. R. (2020). Instructional design in blended learning: Theoretical foundations and guidelines for practice. In Blended Learning: Convergence between Technology and Pedagogy (pp. 113-140). Springer, Cham. 277.75 KB16/12/22
Halverson, L. R., Graham, C. R., Spring, K. J., Drysdale, J. S., & Henrie, C. R. (2014). A thematic analysis of the most highly cited scholarship in the first decade of blended learning research. Internet and Higher Education, 20, 20–34. doi:10.1016/j.iheduc.2013.09.00 493.87 KB16/12/22
(2) Graham, C. R., Henrie, C. R., & Gibbons, A. S. (2014). Developing models and theory for blended learning research. In A. G. Picciano, C. D. Dziuban, & C. R. Graham (Eds.), Blended learning: Research perspectives, volume 2 (pp. 13-33). New York, NY: Routledge 370.03 KB16/12/22
Μετάβαση στην αρχική σελίδα

Επιλογές Μαθήματος

Ανακοινώσεις Ασκήσεις Βαθμολόγιο Γλωσσάριο Γραμμή μάθησης Έγγραφα Εννοιολογικός χάρτης Εργασίες Ερωτηματολόγια Ηλεκτρονικό βιβλίο Ημερολόγιο Ιστολόγιο Μηνύματα Παρουσιολόγιο Πολυμέσα Πρόοδος Συζητήσεις Σύνδεσμοι Συνομιλία Σύστημα Wiki Τηλεσυνεργασία Τοίχος
Open eClass © 2003-2025 — Όροι Χρήσης— Πολιτική Απορρήτου