Καθως διορθώνω τη Φυσικη
- Δευτέρα, 24 Φεβρουαρίου 2025 - 7:14 μ.μ. -

Παρατηρω οτι μονο 25% οσων εδωσαν εξετασεις κταλαβαινουν οτι μοριο δεν ειναι ΚΑΘΕ πολυ μικρο κομματι μιας ουσιας αλλα μονο το ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ κομματι της ουσιας που εχει τις βασικες χημικές της ιδιοτητες.  Επισης οτι ΔΕΝ εχει καθε ουσια το δικο της "ατομο". Μονο ενας πολυ περιορισμενος αριθμος ουσιων (αυτες που λεμε στοιχεια πχ το Οξυγόνο, το Αζωτο , ο Χαλκος αλλα ΟΧΙ το νερο, η αμμωνία, η ζάχαρη) εχουν "το δικο τους" ατομο.

Αυτη ηταν μια εξαιρετικά σημαντικη κατανοηση για το πώς ειναι δομημενη η υλη και βγηκε με  πολυ κοπο και μετα απο πολλή αντιπαραθεση μεταξυ των ανθρωπων που μελετουσαν τον 19ο αιωνα τα υλικα. 

Επισης παρατηρω οτι παρα πολλοι και πολλές δυσκολευεστε να μετρησετε την ταχυτητα στην απλουστερη δυνατη περιπτωση.

Επισης θα προτιμουσα να εβλεπα καπως καλυτερα συνολικα αποτελεσματα. Καταλαβαινω οτι το πρωτο εξαμηνο ειναι ενα δυσκολο εξαμηνο και οτι στα μεγαλυτερα εξαμηνα ισως οι ωρες επεφταν μαζι με αλλα μαθηματα ή οτι ηδη ειχατε πολλά μαθηματα. Ομως το μαθημα των Φυσικων Επιστημων ειναι σπουδαιο μαθημα. Λογαριαστε τα ζητηματα της κλιματικης αλλαγης και της πτωσης της βιοποικιλότητας καθως και το ποσο χαιρονται τα παιδια στο Δημοτικο με δρασεις απο τον χωρο των Φυσικων Επιστημων. Δεν γινεται εσεις να πηγαινετε να διδαξετε με μεγαλα κενα, αναπαραγοντας την κατασταση που βλεπουμε εμεις εδω, μετα απο τόσο χρόνια μαθημάτων σχετικών με τις Φυσικές Επιστημες.