Όπως εχουμε πει, το οργανωμενο διάβασμα ειναι κλειδι για την επιτυχια σας. Τι μπορειτε να κάνετε στις 2-3 επιπλέον ωρες μελετης που πρέπει να αφιερώσετε αυτη την εβδομάδα στις ΒΕΦΕ; Οι προτάσεις μου:
Τι μπορειτε να κάνετε κλείνοντας το κομματι θερμότητα-θερμοκρασία:
Φυσικά να διαβάσετε τις σημειώσεις σας και τα Power Point, να δειτε αν εχετε απορίες, να κάνετε δικές σας ασκήσεις, να σκεφτείτε αν οι έννοιες που μαθαίνετε σας βοηθούν να καταλάβετε κατι στον κόσμο γύρω σας. Επισης
- Κάνετε αυτή την άσκηση αυτοαξιολόγησης
https://eclass.uth.gr/modules/exercise/exercise_submit.php?course=PRE_U_113&exerciseId=8436
- Κανετε καποια εργασια Bonus.
-
- καποια απο τα πειραματα που σας εχω συστησει μαζι με την βιντεοσκόπησή τους
- Για ακομα μεγαλυτερο Bonus Την Εργασία Θερμοτητας Παγωτα (βρισκεται εδώ https://eclass.uth.gr/modules/work/index.php?course=PRE_U_113&id=32556 μέχρι τις 20 Δεκεμβρίου).
Προετοιμασια για την Επομενη Εβδομαδα
1.Άσκηση Παρατηρησης (χρησιμοποιηστε το download) : http://ptdephysics.pbworks.com/w/file/154226559/%CE%A0%CE%B1%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%B7%20%CE%B5%CE%BE%CE%B1%CF%84%CE%BC%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%85%CE%BC%CF%80(%CE%91%CF%85%CF%84%CF%8C%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B7%20%CE%91%CE%BD%CE%AC%CE%BA%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7).docx
2. Δειτε το παρακατω μικρο βιντεο. Σας θυμιζει κατι; απο που έρχεται το υλικο του νερου που εμφανιζεται γυρω απο το ποτηρι;
https://www.youtube.com/watch?v=bymT5AcV-C4
Καλη συνέχεια